____



 

åså jag älskar dig men det är jobbigt
för du vet egentligen inte hur jag mår

vet att du försöker med allt men ändå finns det gränser
på vad man kan säga till mig,,
du kanske bara inte tänker på vad du säger det gör men det gör du typ aldrig (a)
men du ska veta att
jag älskar dig och du ställer upp mycket men bara att du
inte kan se när det räcker  "/

vet att det är jobbigt för dig med, med att fått veta en massa
saker som du säkert inte trodde skulle bli så här 
men ja är bara less och svag nu så man ska inte bry sig egentligen om vad
jag säger men det kommer bara ut nu :( <3
 men du är ändå bäst <3
 
förlåt för detta men så ligger det till...
<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback