29 dagar kvar "/

Har nyss vaknat ^^ vaknade av att humi ringde mig <3
 haha helvete vad rädd jag blev när telefonen ringde :s fan skit högt xd ,,
aja att jag fick höra humis röst gjorde mig jätte glad <33
 saknar han massor och han har bara varit borta i typ 3 dagar (a)
men känns som två veckor :( och han ska vara borta i en månad haw *sad face*
jobbig månad -.-

lillgubben som bara sticker i en månad "/
haha <33
SAKNAR DIG MASSOR <3


kunde inte sova igår så jag somnade vid 9 halv 10 i morse -.-

Hatar att vara själv, är orolig hela tiden och stressad
och har massa tankar i huvve "/
och jag kaosar hela tiden så fort jag blir själv gaah...

HumiHumi <33


Kommentarer
Postat av: Johanna

Varför använder du blå ögonskugga?

Det är ganska osmickrande

2010-10-06 @ 20:45:22
Postat av: carolin

Seriöst väx upp,, hur jag sminkar mig som angår väll inte dig. fegt att du inte vågar lämna ut vem du är!

2010-10-06 @ 22:21:16
URL: http://carolinniva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback