28 dagar kvar "/

hellopps ! ^^

vaknade nyss, eller nyss å nyss för en timme sen har varit och duchat :).,.,
fick bara sova 4 timmar idag och 5 igår haft så nu i många dagar ...

det är lång tid innan gullungen kommer hem :( <33 men det är bara att bita ihop *-*
han kommer bara om 28 dagar -.- haha seeeegt xd <3
men jag klarar mig (a) hoppas jag xd

ems sov här inatt och ska sova några dagar till <3 fast hon ligger och sover nu <3
sötungen :) fast måste väcka henne snart "/ hatar att väcka folk :o haw

senare vid två tiden åker vi in till stan om jag får upp henne dvs xd

kommer för hoppningsvis in bilder sen också (a) (: miha

imorn kommer flickorna hit :) kommer bilder efter den kvällen med ^^

saknar humihumi <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback