18 dagar kvar nu (: <3



har inte kunnat skrive nånting "/
var iaf hos therese och spelade och kollade på film
åå snackade om massor det var så skönt att snacka med hon för hon verkligen
förstår <3 sen sov jag där och ja nu är jag hemma xd

har också varit och hämtat upp Enzo <33
så nu sitter jag och myser med han :)
och han ska få följa med ner till mormor och morfar :) i typ två veckor :p

så nu sitter man bara och väntar på att humi ska komma in på msn :D <333
saknar dig så mycket <3

om 18 dagar får jag hållaa om dig och pussa på dig <3<3

läääängtar <3

pusspåre <3

ska gå upp en sväng i morn och hälsa på min faster och hennes nya kille
är så glad förö hennes skull för nu verkar det som du  har hittat en snäll och  fin kille
hoppas på all lycka för er :)

åså får jag träffa morris :) <3 fast om enzo följer med så
får jag inte träffa han xd fegskiten nummer 1 :) haha

skriver mer senare <3

älskar dig <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback