12 dagar kvar <33 iiih



har nyss suttit och snackat med humi ett tag nu <33
aww det är så bra jag har dig <3 du får mig att må bättre
och du gör mig så glad <33

iiiih om 12 dagar får jag äntligen pussa på dig iihhh längtar


har varit på birsta idag med mormor och mamma <3
fick några linnen och ett par skor och nån kjol :)
och nå tröjor tror det var allt (a) taaack så mycket mormor för allt <333
åså köpte jag en present till humi :) och ska nog fara in dit igen nån dag
framöver och se om jag hittar nå mer till han :) <3333

köpte också en vinter jacka till enzo :) iih så söt han blev iren :)

waaah måste gå ner och äta nu annars dödar mormor mig -.- hahah
 
längtar tills jag får ta tvn så jag får kolla på fiiilm
one missed call 2 och spela street figther :)

hejjrå ;)

<33

älskar humihumi <33 :*:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback