iih :)

Shinee






Super junior


Sitter på humis dator nu ^^

han är hos sin farbror nu :) och har ätit mat så han är väll påväg hem snart^^

har nyss plockat upp kattens spya :s uscha inte trevligt "/
hahhaha
sitter och lyssnar på lucifer :d iih så bra länge sen man lyssnade på dom ^^
men doom är sååå bra :D

ska lyssna sen på super junior !! <33

iiih super junior väcker upp så mycket minnen (:
haha jag och josefin satt och lyssnade på dom så vi kan alla namn och gav
vissa andra namn tex hankyung : juck kungen :d
sungmin: sugmin ^^
eunhyuk: nörden
shindong: dongdingdong nånting ^^

 hahaha det var nog alla vi gav andra namn till och kyuhyun men minns inte
vad vi kallade han för :p
hahah dom har blivit så stora nu ^^ iiiihihih :)

waah kommer börja lyssna på alla jag lyssna på förut !!! <3

Snsd- girls generation
Shinee
Super junior
Kat-tun
Sug
Big bang
G-dragon
Kana
Hide
Malice mizer 
Gackt 
Vinett
Versailles 
TCST 
Girugamesh

och tusen till haha kommer inte orka skriva upp alla jag lyssnar på
men där var några iallfall :D

hahha jag och josefin började lära oss dansen i Snsd-Oh
men eftersom vi inte ses så mycket så har det inte gått så jätte bra ^^
men lite ha man ju ^^
och sen ska vi kanske lära oss Gee också som dom har gjort :)
iiihhihih :) Gee dansen borde vara jätte lätt iallafall och det är Oh också oallafall i början ^^
hahah

måste börja gå till skolan men kommer aldrig dit -.-
vet inte vad jag ska göra haw "/

hihi herrå :p

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback