söthumi <3


har inte hunnit skriva nånting har bara varit med humipojken <3

iih äntligen är han hemma igen <33

just nu sitter vi hemma hos mig och han spelar lite Aion
och jag sitter på min cp dator och kollar runt lte ^^

idag ska vi till min kusin för han fyller år så då ska vi
dit sen har vi inga planer för idag så det får komma som den kommer XD

ja det humi fick av mig i present var :
Silverkjedja från guldfynd
2 st T-shirts
nån sak man har i bilen xd
och en kofta :) <33

Ihh och jag fick utav humi
var en jätte mysig vit jacka älskar den så mycket den är
jätte varm och skööön
och 4 par jätte söta sockar
och nå jätte fina söta små saker bilder kommer nog senare om jag nu orkar
ta nå bilder men dom kommer förr eller senare xd
åså fick jag en hellokitty liten väska typ som man kan ha i väskan med 
massa små saker eller nått ^^ <33
 
tusen tack söt unge älsakr diig <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback