sängdags ^^

nu väntar sängen på mig ^^

så ska bara skriva lite snabbt ^^

idag har jag inte gjjort så mkt pappa kom
hit med mat så då lagade jag det till mig och humi senare
åkte han till en kompis för dom skulle lira :)
så blir ensam inatt igen -.-
hahah :)

och jag vet att jag inte är bra på att laga mat xd
så jag gjorde nån kött sak och kryddade den för starkt (a)
och samma sak med strips i ugn (a)
haha men värsta var ju då  jag
skulle göra spagetti till mig och sus för ett tag sen xd
då hade vi inte så mkt tid men spagetti går ju snabbt att göra
men dom blev mjukhårda och mest hård xd och hade dom inne
ganska länge tyckte jag men tydligen inte xd
hahaha vakert xd

menmen
nu ska jag lägga mig och kolla om det finns nånting att se på tvn ^^
har nyss kollat på nån barbie film <33 iiihhihi :d
tycker dom är så bra (a)
haha aja

godnatt på er <3

skriver kanske på mobilen om jag får det tråkigt i sängen ^^

humi <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback