gaaaah 1 dag kvaaar !!!! <3333



imornimornimornimorn
kommer du heeeem <33
iih är så glaaad vet inte vad jag ska göra <333
sitter här och hoppar upp och ner för är så glaaad nu <33
waah <333

sitter just nu och lyssnar på musik
 och städar alla mina rum -.-
haha kan inte sitta still juh så då får man
städa och tvätta och massa saker :D <333

ooch idag kommer min lilla amanda på besöök :)
jätte länge sen vi sågs så det ska bli jätte kul att
hon kommer förbi så man får snacka med henne
om allting som har hänt <33

och min käft kommer att gå som fan eftersom jag är så uppspelt idag :D:D
och massor har hänt och ja ^^^<33

iiiih waah gaaah <33

snart så snart så snart så snart så :) <33

wwaah nu måste jag fortsätta städa kan inte
sitta stilla hära nu (a)

pussar på humipojken <33333

herrå !!!


Kommentarer
Postat av: Erikaa

Har du aldrig funderat på att byta till IV? :)

2010-11-04 @ 21:34:49
Postat av: carolin

haha njae xd men har ju gått där i ett år redan typ för förra året tror jag att det var xd men så det blir nog inte igen ^^ vet inte hur jag ska göra :p haha

2010-11-06 @ 16:17:59
URL: http://carolinniva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback