^-^

Ligger i sängen och kollar på ronja rövardotter <3 Har mot ii huvve och less som fan på mig själv plus att jag inte har tagit mina tabletter på ett tag nu -.- inte bra "/ blir så cpig i huvve och kan inte kontrollera mig typ så allt kommer ut som jag inte vill och tankarna får aldrig bort.... Allt finns kvar i huvve.. Varför fattade jag inte egentligen vad du höll på med förut, det du sa var bara bullshit. Du är bara en sån person så kom inte med massa bort förklarningar för det är bara skit som kommer ut ur din mun, vist du är en underbar person men finns ett stort minus i dig.. Wah det spelas om och om i huvve blir mer och mer irriterad på det... Haw.... Åså lite annat på det.. Skit kul... Nu ska jag sluta ^^ innan ja... Skit samma Humi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback