^-^

Ligger i sängen och lyssnar på musik på mtv mycket skönare att ligga här än i soffan ^-^ Humi tror att jag är sur men har inget att vara sur över så nej jag är inte det :) haha och nu kom morris :d <3 mysbebis <3 Haw jobbigt att inte vara trött och inte vara pigg :s lalala ^-^ vill fara långt härifrån... Bara åka iväg ^^ :) jag vill göra nått med mitt liv men ska inte ha förhoppningar om det x} haha har ingen framtid bara drömmar -.- haha kul att jag bara bloggar på min mobil numera kan inte lägga in nå bilder då -.- och inte skriva så jätte mycket -.- men kan iaf kolla på andras bloggar och skriva vart jag än är :d Mihi ^-^ bangbang du sköt mig i huvve :p haha ? :d okej jag har väldigt tråkigt -.- som kanske märks (a) haha jag hatar att jag hatar alltid ska bli nöjd med början på mina berättelser men kan aldrig komma på nån fortsättning och inget bra slut :s haha nu kommer jag inte på något att skriva x} så Herrå :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback